Hybride
werken

Van kantoorbureau naar thuiswerkplek

Meer dan ooit willen en moeten uw medewerkers overal kunnen werken. Maar hybride werken brengt ook uitdagingen met zich mee. Hoe kan u uw medewerkers optimaal faciliteren? Hoe zorgt u voor een optimale samenwerking en interactie tussen uw medewerkers? En hoe ontwikkelt u een gedegen beleid voor de toekomst? Centralpoint helpt u graag met het adviseren over en implementeren van innovatieve werkoplossingen om uw medewerkers zo goed mogelijk te ondersteunen.

Hoe zorgt u voor een goede balans?

Ondersteun uw werknemers optimaal

Om het beste uit uw medewerkers te halen, is het belangrijke om hybride werken in verschillende fases te introduceren in uw organisatie. Centralpoint kan u op verschillende gebieden ondersteunen, zoals het beschikbaar stellen en installeren van hardware en meubilair voor de thuiswerkplek van uw werknemers.

Kom meer te weten over de
complete thuiswerkplek

Fase 1: faciliteren

Om uw medewerkers optimaal van thuis te kunnen laten werken, is het ten eerste van belang dat u de juiste thuiswerkplek faciliteert. Centralpoint adviseert u bij het samenstellen van het geschikte assortiment en installeert de complete werkplek, van kantoormeubilair tot hardware en software, bij uw medewerkers thuis.

Fase 2: vitaal werken

Wanneer de werkplek van uw medewerkers is geïnstalleerd, is het van belang om aandacht te schenken aan de fysieke en mentale gezondheid van uw medewerkers wanneer ze overwegend van thuis werken. Tijdens assessments en trainingen wordt er een antwoord gezocht op verschillende vragen, zoals “Is er een goede scheiding tussen werk en privé?” en “Hoe kunnen collega’s en teams de beschikbare vergadertools zo efficiënt mogelijk inzetten?”.

 

Fase 3: continuïteit

De keuzes van de voorgaande fases vormen de basis voor het thuiswerkbeleid van uw organisatie. Deze beleidswijziging heeft betrekking op verschillende afdelingen van uw organisatie, zoals HR, Finance en IT. Door processen te optimaliseren en deze op te nemen in uw beleid, zorgt u voor meer inzicht en duidelijkheid naar medewerkers toe en bent u klaar voor de toekomst.

Persoonlijk advies nodig?

Wilt u meteen aan de slag met het stappenplan? Of heeft u nog hulp nodig bij een IT-beleid voor thuiswerken? Wij helpen u hier graag bij.

016 – 796 200

Maandag – Donderdag 09:00 – 17:30
Vrijdag 08:30 – 17:00

Verstuur bericht

via ons contactformulier

Contact opnemen

ContactformulierClose

Welkom bij Centralpoint. Onze medewerkers zijn beschikbaar voor al uw vragen over zakelijke* IT-aankopen.

* Zonder BTW- of ondernemingsnummer kan u niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring