Een complete thuiswerkplek

Faciliteer uw medewerkers ook thuis optimaal

Veel mensen werken sinds kort van thuis. Omdat het belangrijk is dat uw medewerkers ook daar optimaal kunnen werken, helpt Centralpoint met het samenstellen van de benodigdheden voor een thuiswerker en het plaatsen van een complete thuiswerkplek. Dit kan gaan van het voorzien van kantoormeubilair en IT-hardware tot de bijbehorende dienstverlening. Wij laten u in enkele stappen zien hoe wij dit aanpakken.

44%

van de thuiswerkers heeft geen goede thuiswerkplek.

Stap 1: adviesgesprek thuiswerken

Als thuiswerken nieuw is voor uw organisatie, is het belangrijk om uw IT-beleid hierop aan te passen zodat u thuiswerken succesvol kan implementeren in uw organisatie. Centralpoint adviseert u over de juiste technologie en tools voor uw organisatie zoals security, cloudoplossingen, beheer en software.

Stap 2: samenstellen van het assortiment

Wij denken graag mee over het assortiment dat het beste past bij uw organisatie en uw medewerkers. Elke organisatie heeft andere uitdagingen en noden, maar bij Centralpoint kan u IT-hardware, accessoires en kantoormeubilair vinden dat voor u het meest geschikt is.

IT-hardware

Van macOS en Windows tot Chrome OS. En altijd merkonafhankelijk.

IT-diensten

Wij ondersteunen u bij selectie, aanschaf, financiering en uitlevering van producten.

Kantoormeubilair

Een ergonomische werkplek kan worden geïnstalleerd bij elk van uw medewerkers.

Stap 3: bestellen, leveren en installeren

Zodra het assortiment is samengesteld, kan u overgaan tot het bestellen van de thuiswerkplek. Wanneer de bestelling is geplaatst, wordt een bezorgafspraak gepland met uw medewerkers. Onze installateur komt op de afgesproken dag de thuiswerkplek installeren. Hij monteert het bureau en de stoel, sluit de hardware aan en neemt het verpakkingsmateriaal terug mee.

Stap 4: break-fix

Omdat het niet vanzelfsprekend is dat uw medewerkers de hulp kunnen inroepen van uw IT-afdeling, bieden wij ondersteuning bij storingen van de hardware. Met onze aanvullende servicepakketten wordt elke storing binnen een vaste tijdspanne verholpen, ook bij stortingen op een thuiswerkplek.

Stap 5: medewerker uit dienst

Wanneer een van uw medewerkers uit dienst gaat, kunnen wij de gefaciliteerde werkplek ophalen, schoonmaken en op voorraad leggen. Wanneer u de hardware weer nodig heeft, wordt dit geleverd en geïnstalleerd op het nieuwe adres.

Heeft u ook al nagedacht over een beleid betreffende vitaliteit op het werk?

Persoonlijk advies nodig?

Wilt u meteen aan de slag met het stappenplan? Of heeft u nog hulp nodig bij een IT-beleid voor thuiswerken? Wij helpen u hier graag bij.

016 – 796 200

Maandag – Donderdag 09:00 – 17:30
Vrijdag 08:30 – 17:00

Verstuur bericht

via ons contactformulier

Contact opnemen

ContactformulierClose

Welkom bij Centralpoint. Onze medewerkers zijn beschikbaar voor al uw vragen over zakelijke* IT-aankopen.

* Zonder BTW- of ondernemingsnummer kan u niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring